Kwaliteit
Bij Archipel vinden we continu leren en verbeteren vanzelfsprekend. Dit doen we om een bijdrage te leveren aan de kwaliteit van leven voor onze cliënten. Als lerende organisatie onderscheiden we het leren op cliëntniveau, leren op team-/locatie niveau en leren organisatieniveau.
Kwaliteitsmagazine
Op elke locatie van Archipel wordt met aandacht gewerkt aan kwaliteit. We kijken onder meer naar de cijfers van tevredenheidsonderzoeken, incidenten en klachten en proberen het verhaal achter de cijfers te duiden om de kwaliteit te verbeteren. De cijfers en de verhalen vindt u terug in het magazine Kwaliteit: cijfers en verhalen Q3 2024.
Bekijk onze vorige kwaliteitsmagazines:
- Kwaliteit: cijfers en verhalen Q3 2024
- Kwaliteit: cijfers en verhalen Q2 2024
- Kwaliteit: cijfers en verhalen Q1 2024
- 'Kwaliteit is van ons allemaal' Q4 en terugblik geheel 2023
- 'Kwaliteit is van ons allemaal' Q3 2023
- 'Kwaliteit is van ons allemaal' Q2 2023
- 'Kwaliteit is van ons allemaal' Q1 2023
- 'Kwaliteit is van ons allemaal' 2022