Cliëntportaal
Archipel werkt met een elektronisch cliëntdossier (ECD). Via het cliëntportaal van Archipel kunt u als cliënt en/of als door de cliënt gemachtigde contactpersoon veilig toegang krijgen tot het persoonlijk elektronische cliëntdossier.
In het cliëntportaal kunt u zorginhoudelijke doelen, het werkplan en rapportages terugvinden die door zorgmedewerkers geschreven zijn. Ook vindt u er nieuwsberichten van Archipel en kunt u de cliëntagenda inzien.
Ga naar het Archipel Cliëntportaal
Eerste gebruik cliëntportaal
Als u gebruik wilt maken van het cliëntportaal kunt u het toestemmingsverklaringsformulier invullen dat u op de site terugvindt (toestemmingsformulier) en daarna ondertekend inleveren bij de infobalie van uw locatie of retourneren aan:
Archipel Servicepunt
Antwoordnummer 10647
5600 WB Eindhoven
Twee weken na inlevering van het formulier kunt u zich registreren in het cliëntportaal waar u uw eigen wachtwoord kunt aanmaken. U ontvangt dus geen informatiebrief van Archipel met uw inlognaam en wachtwoord, maar na twee weken kunt u dit zelf aanmaken via het registratieproces in het portaal. Hoe u dat precies moet doen kunt u lezen in de handleiding.
Heeft u problemen met het registreren of bent u ingelogd en heeft u andere vragen of opmerkingen over het cliëntportaal, neem dan contact op met het cliëntservicepunt via de mail servicepunt@archipelzorggroep.nl of telefonisch via 040-2646464
Let op: In Nederland werken verschillende zorginstellingen met een cliëntportaal. Via deze link komt u op het cliëntportaal van Archipel terecht.