Kwaliteit
Bij Archipel vinden we continu leren en verbeteren vanzelfsprekend. Dit doen we om een bijdrage te leveren aan de kwaliteit van leven voor onze cliënten. Als lerende organisatie onderscheiden we het leren op cliëntniveau, leren op team-/locatie niveau en leren organisatieniveau.
Kwaliteitsrapportage
Op elke locatie van Archipel wordt met aandacht gewerkt aan kwaliteit. We kijken onder meer naar de cijfers van tevredenheidsonderzoeken, incidenten en klachten en proberen het verhaal achter de cijfers te duiden om de kwaliteit te verbeteren. De cijfers en de verhalen vindt u terug in de kwaliteitsrapportage 'Kwaliteit is van ons allemaal'.
Bekijk onze vorige kwaliteitsrapportages:
- 'Kwaliteit is van ons allemaal' Q3 2023
- 'Kwaliteit is van ons allemaal' Q2 2023
- 'Kwaliteit is van ons allemaal' Q1 2023
- 'Kwaliteit is van ons allemaal' 2022